28 May 2020 | 14.40
Orchestra

Leden Goede Doelen Nederland profiteren van samenwerking met Orchestra

Orchestra en Goede Doelen Nederland, de grootste koepel van goededoelenorganisaties van ons land, zijn een inkoopsamenwerking aangegaan. Het betekent concreet dat leden van GDN tegen een aantrekkelijke korting de financieel-administratieve diensten van Orchestra kunnen afnemen.

Leden Goede Doelen Nederland profiteren van samenwerking met Orchestra

Orchestra neemt met behulp van zijn veilige online kantooromgeving ‘Mijn Orchestra’ alle verplichte handelingen voor het inrichten van bestuur, toezicht, regelgeving, beheer en administratie uit handen van goededoelenorganisaties. Van de governance rondom je betalingsverkeer tot het opstellen van een jaarrekening conform alle vereisten. Het goede doel behoudt daarbij zelf de regie. Zo wordt de administratieve organisatie geborgd en kunnen (overhead)kosten worden bespaard.

De dienstverlening van Orchestra is geschikt voor alle leden van Goede Doelen Nederland. Een aantal leden maakt er al gebruik van.

Meer informatie over diensten tarieven kunnen de leden vinden op de website van Goede Doelen Nederland, maar ook – en uitgebreider – op de website van Orchestra zelf.

Goede doelen kunnen bij Orchestra rechtstreeks contact opnemen met Tanja Haremaker RA via 06 - 51 99 05 27. Zij kan meedenken over hoe uw organisatie kosten kan besparen middels het gebruik van onze online kantooromgeving. Tanja Haremaker is overigens ook een van de deskundigen van de Helpdesk van Goede Doelen Nederland.